runt o runt o runt... livet i ett hamsterhjul!!



måndag 18 januari 2010

* COMPACT LIVING.... - GENOMFÖRD!!

Hade en riktig trevlig lördag!!
Vi är ett härligt gäng, alla olika, men ändå rätt lika! ;-)
Alla hade klätt sig maffioso, god mat, drickan flödade o lekar lektes!!

Söndagen spenderades i städandets o om-möblerandets tecken! Nu sover äntligen barnen i samma rum o vi har fått tillbaks förvaring/klädkammare.
Iofs har vi nu båda barnens kläder därinne o jag fick liite ångest över att vi inte ska ha kvar sonens mysiga lilla krypin (som jag målat, tapetserat o blev väldigt nöjd med... :-(), men det blir så mycket bättre så här... på flera sätt!!

O nu har jag återupptagit kampen med min kompis Sandra. Vi slog ett litet vikt-nedgångs-vad, o just nu leder Sandra rejält, men med 2 v kvar så ska jag nu lägga in en högre växel o ta hem segern (förloraren bjuder på restaurang m.m. :-o)
Så håll tummarna!! Nu ska dallert bort!! Ränderna kan man tyvärr inte göra så mycket åt, men men...

1 kommentar:

  1. Skönt att ni fått ordning på ditt kaos!
    Och jag hejar på dig i ditt vad!

    SvaraRadera