runt o runt o runt... livet i ett hamsterhjul!!



fredag 29 januari 2010

* SNIGEL O MUSSLA

Har en mussla i näsan o en snigel i halsen... Fan vad jag e trött på att vara förkyld!!
Men som min arbetskamrat sa, jag ska väl vara glad så länge jag inte har en snok i anus!! Hahaha!!
Jo, det e jag glad för!

Dessa dagarna har varit dryga, men har ändå hunnit med lite shopping, både till kroppshyddan o till hemmet.
Ny soffklädsel o snygg lampa från Indiska bland annat ska nog piffa upp vardagsrummet lite, o duk o stolsdynor ska frächa upp köket. O så lite mer till barnens rum... kommer bilder på det längre fram, tänkte jag! ;-)


Mycket snyggare när det är mörkt o ljuset lyser igenom hålen o porslinet! (är en elektisk lampa alltså!)

Vita soffor istället för beiga... (jo jag vet, vi har småbarn, men vitt kan man alltid bleka o vi kommer ha skydd för armstöden bla)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar