runt o runt o runt... livet i ett hamsterhjul!!



onsdag 13 januari 2010

* VACKRA MÄNNISKOR?

Nu vet jag att jag kommer framstå som rätt ytlig, men vad fan...
Jag gillar att träffa, prata o omge mig med attraktiva människor. Livet blir lite vackrare då!! :-D
Jag har svårt att förstå de som inte ens försöker. Visst, vi har alla olika förutsättningar. Men när man inte ens försöker... eller ger upp... för att man kanske gått upp i vikt, blivit förälder, är trött osv... DET förstår jag inte!
Varför inte göra det bästa av det man har??
JAG mår iaf bättre när jag känner mig fräch o snygg... jag kan oxå vara blek, ful o gå i min slitna mysdress. Men det är hemma, inte fan i stan!!
Tvätta håret, på med lita mascara, lappa kläderna, frächa upp dig, så blir världen lite snyggare!!

;-)


4 kommentarer:

  1. Oh, jag känner mig genast mycket snyggare för att vi umgås! TACK!!

    SvaraRadera
  2. HAHAHA vilken TUR att det inte va mig du såg på stan, jag e ju alltid så himla fräsch ;-)

    SvaraRadera
  3. Ni är alltid snygga tjejer!! Både på insidan OCH utsidan!

    /hon den ytliga! ;-)

    SvaraRadera
  4. Jag hoppas du tycker jag sköter mej ; )
    Kram Susanne

    SvaraRadera