runt o runt o runt... livet i ett hamsterhjul!!



måndag 22 februari 2010

* BACK TO THE 80´s

I lördags va jag på fest. Inflyttningsfest hos min kompis Erika. Va 80-talsfest (eftersom hon flyttat till ett 80-tals-hus :-D)
Som tur e så hade jag ju redan en outfit, då vi haft 80-tals-fest med "Hot mamas"-gänget i höstas...
Haha, fast denna gången tog jag inte guld-tightsen, då de va mindre smickrande utan körde på en mindre horig look! ;-)

Lördagens variant:

Hot mamas-varianten:
Snygg klocka va?? (lite mer neon-rosa i verkligheten!! :-D)
Sen gjorde jag även ett kort i Photoshop...
(hon fick 6 snygga vinglas o likadana "vanliga" glas, samt en vinflaska. I en korg med murgröna o cellofan runt...)
Här är originalet, Cindy Lauper...:

O här har vi slutresultatet!! Haha hon kände inte igen sig själv!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar