runt o runt o runt... livet i ett hamsterhjul!!



tisdag 2 februari 2010

* HURRA..?

va man ett år äldre idag... Dagen, eller natten dvs startade mindre kul... Dotter som va gnällig o inte ville somna om, son som va snorig o hostig.
På morgonen väcker sambon mig o säger att dottern har 39 graders feber o ont i halsen...
Ja, då hade man varit på jobb i EN DAG!! Efter att ha vabbat i 1.5 vecka!! Aaaaarrrr!!

Känns som en mindre kul dag. Började på mitt mindre strålande humör redan igår när jag kl 22.30 ska kolla på tårtan i frysen som jag skulle ha med till jobb idag... jo, då hade sambon tagit en stor bit!! Jävla ****!!
Jag skriker o gormar... ringer min söta granne som alltid är en räddare i nöden! Byter tårta med henne (eftersom vi har bakat samma i helgen till fest o kalas!!)
O nu på morgonen så har ****en glömt lägga av nyckeln till garaget så jag kommer inte in o kan få ut bilen o köra sonen till dagis!!
ÄN en gång... min söta granne är räddaren!!

Sen gjorde hon mig riiktigt glad när jag fick en present i morse... Jaaa!! Leilas bak-bok!! Såå glad! Tack gumman!! Blev förvånad att hon visste hur gärna jag vill ha den... Fick som svar "Jag känner dig" :-D

Men skulle kunna strypa min sambo (särbo??) snart!! Gör man fel är det inte bara att säga "oj"!!
Pallar inte vara hemma, pallar inte ha sjuka barn!!Pallar inte vara förkyld!! Har tusen saker på jobb!!
Fan, hans mamma o alla deras anhängare!!
:-[

Jaja... grattis på mig!!
Vilken underbar dag va...


2 kommentarer:

  1. Hehehehe inte för att vara sån men det e rätt härligt att läsa att det inte bara går till så här i vårt hus :-)

    Grattis på dig gumman och hoppas resten av din dag/kväll blir bättre. Om inte så ta en flaska vin så ska du se att livet känns en smula bättre ;-)

    SvaraRadera
  2. Haha... vin?? Jag behöver VODKA!! :-D

    SvaraRadera