runt o runt o runt... livet i ett hamsterhjul!!



lördag 27 februari 2010

* IDIOTISKA FEL-AKTIGA CELLER ...


Det drabbar ju såå många runt en! En eller flera små djävlar som växer sig större o större, sprider sig tills de tagit över hela kroppen o den till slut inte kan kämpa emot längre!
Många klarar av fighten... men allt för många gör det inte...

Som Idah... Hon som bara va 24. Min kompis... vi som gjorde gymnasie-resan ihop, för att sen flytta så långt ifrån våra familjer i hopp om att klara ytterligare studier! Vi klarade det!! Vi hade såå kul ihop! Vi fortsatte ha kul ihop i några år till!
Tyvärr blev det inte så många som det borde... Hon hann inte ens fylla 25! Det va mycket hon inte hann...
Jag saknar henne, o hoppas att vi en dag ska träffas igen. Om vääldigt lång tid iofs.

Min gudmor hade bröstcancer o klarade det...
Min mamma har haft hudcancer o klarade det.
Min "morfar" bekämpade prostatacancer o sen när djävlarna kom igen, i annan form i gallgångarna, så klarade han det oxå...
Min mormor har nu opererats för tarmcancer, o det ser bra ut! Ser ut som hon klarar det...
Min kompis mamma... ja, jag hoppas o hoppas att det ska gå bra för henne! Snälla, goa Anita! Varför ska djävlarna ha så brått??
Varför kan de inte bara försvinna o dö!!??



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar