runt o runt o runt... livet i ett hamsterhjul!!



torsdag 25 februari 2010

* SOCIAL IGEN!!

Jaa... jag har varit utanför hemmet!!
Idag va jag på lite mamma-fika... precis som på den gamla goda mamma-lediga tiden (ok, vi va "bara" 3st men ändå).
Sarah vabbade oxå med en förkyld, öroninflammerad liten kille o Rebecka va bara rastlös!
Jättetrevlig! O såå skönt att få komma hemifrån.. även om jag fick köra ut på lannet´!!
Sen överlämning med mannen (sonen o bilen, mot cykel!!) o mot jobb för skiss-möte med Dagmar från Tyskland!
O idag har jag varit en HEL dag på jobb!! O såå trött!! Haha... det tar på en!! O inte är det så att man vilat när man varit hemma precis!
O idag fick vi även fint besök!
Therese o hennes lilla söta dotter kom hit för lite lek o snack! Alldeles för långt mellan gångerna...

Nu sitter jag vid datorn, har nyss mailat ut inbjudan till 12 dagis-kompisar!! :-o


2 kommentarer:

  1. Sånt liv du lever nu för tiden då! Social så det skriker om det!

    SvaraRadera
  2. Haha, 1a, iaf om man jämför med den senaste tiden!! :-D

    SvaraRadera