runt o runt o runt... livet i ett hamsterhjul!!



måndag 1 februari 2010

* UPPDATERING

Helgen flög förbi i en jäkla fart!
Fredagen hade jag o dottern lite fredags-mys, med godis o "Let´s Dance".
Lördag förmiddag va det fika med Hot mamas! O det va lika trevligt som vanligt! Skönt att vara hemma hos Cecila som har det så stort o fint (ja, jag e trött på våra trånga o dåligt planerade 78 kvm!!).
Sen va det hem o in till grannen för att hjälpa till att duka, dekorera o förbereda lekar o tävlingar inför kvällen födelse-firande av Sandra o Tina!
Hade en såå trevlig kväll, god mat, härliga tjejer, roliga lekar, o gott med flytande!
Det bar av mot nattklubb, o tyvärr slutade kvällen med svimning o ambulans. Men som tur va så gick allt bra med min käre kompis... :-(
Men detta innebär att jag inte kom i säng förrens 6.30!! :-o Samma tid som man annars brukar gå upp med gangstrarna! :-o
Sen blev det några få timmars sömn med öronproppar för att gå upp o baka scones. Kalas kl 14!! :-o
Tårtan va redan bakad som tur va...

O ja.... jag är fortfarande trööött!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar