runt o runt o runt... livet i ett hamsterhjul!!



söndag 28 mars 2010

* EN HELG SOM FÖRR

Ojoj... ja, jag mår som jag förtjänar!

Fredagen va det full rulle... snabbt hem efter jobb för dusch o styling... Vi skulle på premiär. På jobbet. Med jobbet.
Teater-föreställning o sen premiär-fest... men det blev senare än jag trodde (i säng 02!! :-o) o hann därför inte möta upp dagis-maffian som va ute o festade på annat håll...
Så i säng 02 o upp 06, när ett av barnen tyckte det va dags att vakna!! :-o

O sen lördagen... detta va en kväll som varit planerad ett bra tag. "Hot mamas" skulle ut o festa!!
Tyvärr blev det några magsjuk- o migrän-avhopp, men vi hade ändå kul!
Jag försökte hålla jämna steg med Therese (hmm... dömt att misslyckas!!) o det blev en hel del drinkar! Men rutinerad som man en gång varit, så blev det vätske-ersättning före, efter o imorse. Så bakis är jag inte... men kroppen är trött o mör!!
Sent blev det o med full rulle här tidigt på morgonen (öronpropparna kunde tagit bort mer oväsen!!),o missat att en timme försvunnit... ja, då kan man inte må helt tipp-topp!!
Men hade en grymt rolig kväll, så det va värt det!!!!
Dansade o skrattade hela kvällen, o sen avslutade vi natten med en vinglande cykeltur hem (haha, iaf min cykel... Therese hade en "chaufför" :-D)

Så här va var o varannan helg förr... fast då kunde man ju sova halva dagen efter... o så va man rätt mycket yngre!!
Jaja... nu räcker det för ett bra tag!!

;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar