runt o runt o runt... livet i ett hamsterhjul!!



måndag 1 mars 2010

* MELODIER, TOMMY & SHOPPING

Helgen gick förbi så snabbt så jag minns den knappt!! :-o

Jo, just det... Lördags-förmiddag kom det ett sms från F´s moster Carina, om vi va friska o va sugna på lek!
Ja, visst va vi det... båda sakerna tom!! Haha!
Så efter ett litet sms-maraton så blev det bestämt att de skulle komma hit på eftermiddagen! Kul med lite halv-spontana besök!
O vi har bara sett deras lille son 1 GÅNG!! :-o (sjukdomarna har avlöst sig!!) O såå söt han är! En helt annan sak att se han i verkligheten än på foto!
O nästan... nästan så man bli sugen på en till!! :-D
O storasyster va lika söt som vanligt, fast hon hade ju inte förändrats lika mycket sen sist vi sågs!

Sen mot kvällen så skulle F iväg med sin pappa o bror, så då kom 2 av mina arbets-kamrater hit för att se Melodifestivalen.
Den ena hade med sig sin stora dotter o den andra hade med sig sin lilla hund! Tommy... vår maskot! En såå go liten kinesisk nakenhund!!
O på kvällen fick jag ett sms av Veronika. Om jag kände för shopping o fika på söndag förmiddag!! Jaa... Shopping o fika kan man väl inte säga Nej till!! :-D
Therese följde även med en kortare stund. Men va kul att ses (obs!! utan barn för en gångs skull!) o även få shoppat lite! Är fattigare i plånboken med rikare i garderoben!!
(insåg igår att det kräves en rensning o sortering i garderoben för att få plats för allt nytt! Såå sagt o gjort! Nu SER jag vad det finns där inne!!)

Idag blev det även en spontan lunch med min kompis Jessica. Hon va i stan, så hon ringde!
Kul!
O gott... Åt på Spot! :-)

O just det... hade glömt det, men blev påmind av chefen på eftermiddags-fikan... att idag började jag jobba heltid!! :-o

Avslutar med lite foto på Tommy-boy!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar