runt o runt o runt... livet i ett hamsterhjul!!



tisdag 9 mars 2010

* VI ÖVERLEVDE!

Vi överlevde kalasen! Det blev tom riktigt trevligt!
Barnkalaset flöt på o det verkade som alla hade roligt! (inga bråk eller olycker!)
Några mammor stannde o drack vin o kaffe i köket!

Efter alla 11 barn med föräldrar gick va det bara att duka fram o börja med middag till släkt-kalaset!
Även detta gick smidigt o bra!
Barnen hade kul o stortrivdes o dottern fick jättefina saker! Flera fina leksaker o en massa snygga, lite tuffare kläder!
:-)

Nu kan jag slappna av... iaf tills maj, när det är dags för minstingens kalas!!
Har egentligen inget emot kalas, men vi har fan inte plats!!
Som de flesta runt mig vet, så trivs jag inte alls i vår lgh! Den är dåligt planerad o rätt ful!
O oavsett hur stor lgh man har här i hustet (förutom vår 3a, så har jag varit i en 4a o en 5a!)... så ser de likadana ut... bara fler sovrum! Inte större kö, hall eller annat... utan bara längre o längre korridor!!
Men men... vi får se när vi kommer här ifrån!
Vi har tak över huvudet, mat i kylen, trivs i området, goda vänner nära... så den dagen kommer när den kommer!

Nä, nu ska jag återgå till att jobba. Passade på att uppdatera medans jag satt i telefon-kö!! (dryyygt!!)

:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar