runt o runt o runt... livet i ett hamsterhjul!!



söndag 25 april 2010

* LUNCH & SOLEN!

Idag va vi några vänner hos min kompis Jessica. Hon firade sin födelsedag o bjöd på lunch... amerikanska pannkakor, bacon, äggröra, stekta äppleskivor m socker o kanel. Kex, gott bröd o ostar...
Inte helt fel.
Sen satte vi oss på en tjock filt i solen i trädgården o bara njöööt! Va såå skönt att känna solens strålar mot en vintertorr hud!! :-D
Inte helt fel det heller!!
Sen fick denna huden sig lite tortyr... dvs vaxning!! (Jessica har behandlingar hemma ;-)). Så nu är jag len igen! Såå skönt! Nu kan jag andvända mina kortare träningsbyxer (kunnat innan oxå, men behöver ju inte skrämma de små pojkarna på gymmet!! :-D)
O slänger in ett foto på tavlan jag gjorde till lille Matteo... (vecko-kvälls-sysselsättningen samt insprationen från miss Märry! ;-))


2 kommentarer:

  1. Jag förstod nästan att det var en sådan!
    Den blev verkligen jättefin. Hoppas de uppskattade presenten.
    Vi ses på fredag!!! Har vi bestämt var vi ska luncha?

    SvaraRadera
  2. Tack... ja, det tror jag den blev!

    O ja. Vi bestämmer väl i tråden ang fre! ;-)

    SvaraRadera