runt o runt o runt... livet i ett hamsterhjul!!



torsdag 13 maj 2010

* EN DAG SOM DENNA... MED FRESTELSER!!

När man första trodde att man skulle passa 2 barn, o för några timmar känna på hur det skulle vara att ha 4 barn, men det sen ändras o det blir helt andra, spontana saker istället...
Ja, det blir oftast rätt bra!!

Först va jag inne på lunch hos min granne Sandra, där hela gänget dök upp... Tina, Lollo o Lina o deras kompis Marlene som va på besök från USA.
Ungarna lekte o busade. Mycket trevligt...
Jag va även duktig som tackade nej till både Sandras goda mat o kladdkaka.

Sen hade jag smsat våra vänner som bor i Skanör om de ville ses, o sagt o gjort så kom de förbi på fika...
Hade slängt ihop en kladdkaka m chokladbitar i... med vanlijglass... o ännu en gång klarade jag av att stå emot!!
(jag drack kaffe o tog en banan istället...)
O nu så har vi även bestämt oss för att åka till Astrid Lindgrens Värld i sommar.
Ska bli riktigt trevligt!
Roligt för barnen o underbart sällskap!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar