runt o runt o runt... livet i ett hamsterhjul!!



fredag 21 maj 2010

* VILL MAN VARA FINARE...

får man fortsätta lida pin!!
Min dietvecka gjorde mig 3 kilo lättare (1 kg kom tillbaks, men det är ju normalt), men det bästa är att jag känner mig mindre svullen o sötsuget har minskat rejält!!
Så nu har jag gått över till att räkna points! Har lyckats riktigt bra med ViktVäktarna förr, så känner att det är det bästa för mig just nu. Så man har lite koll på vad man stoppar i sig... o inte bara ser till dag från dag, utan får en helhet.
Ska även försöka öka träningen från 1-2 gånger per vecka tills 3 gånger.
NU ska jag få den formen jag vill ha! Kilona gör inte såå mycket, utan det är mest formen...
Inte siffrorna utan konsistensen!! ;-)

O igår hade vi en härlig dag i Svedala... (Fick dessutom lite färg på fläsket).
Fan, jag vill oxå ha hus o trädgård!!
Hur länge har jag inte längtat, funderar o trånat?? :-(
Suck... dubbelsuck!! Får tuppjuck!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar