runt o runt o runt... livet i ett hamsterhjul!!



måndag 21 juni 2010

* OPERATION!

Sonen "friskförklarades" på VC... dvs det va inget med hans öron! Skönt, men jobbigt samtidigt att inte få en förklaring till han feber... :-(

O så till mitt ärrende... blev skickad vidare från VC till sjukhuset, då de tyckte det va för stort för dem...
Skulle vänta på akuten, men ibland e det bra med kontakter. Min mamma fixade så en läkar-kollega tittade på mig... Blev en akut liten operation (de blev lite oroliga eftersom jag fått feber), o jag fick välja mellan narkos eller lokal-bedövning... Valde det sista.
Så tack vare min mamma gick allt väldigt snabbt o smidigt.
Nu sitter jag här lite trött o lullig av alla tabletter!! (hann få jääävligt ont innan de började verka!!)
:-D

2 kommentarer:

  1. SAY WHAT????

    SvaraRadera
  2. Ja... det är mycket som kan gå fel i ens kropp... haha... saker man aldrig ens hört om!!
    ;-)

    (mår bra nu... smärtlindring is tha shit!! :-D)

    SvaraRadera