runt o runt o runt... livet i ett hamsterhjul!!



måndag 21 juni 2010

* SEMESTER ??

Idag började jag min semester (första omgången... har delat upp den)... o den börjades med att ringa VårdCentralen.
Sonen har haft feber (från o till) sen i fredags. Det är egentligen inget vi brukar reagera så stort på, för han har haft det en hel del. Men han sover oroligt o är Gnällert...
Men största anledningen att jag ringde för min egna del. Har sååå ont... tror jag har fått en infektion. Feber oxå... så jag behövde en tid, o då va det likabra att kolla sonen oxå. Rädd att det är hans öron.
Rolig semester va?? Ensam m 2 barn...
Som tur e så kommer mannen hem senast 15 om dagarna, så det e ju inte såå sent.
O idag va T så snäll så hon drog med sig min dotter ut på lekplats o fika, så jag o sonen kunde sova lite... Puss på dig! Du har hjälpt mig från att bli knäpp idag!! ;-)

Nu ska jag göra oss så smått iordning... snart till VC...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar