runt o runt o runt... livet i ett hamsterhjul!!



måndag 14 mars 2011

* SYSSELSÄTTA

Just nu känner jag att jag behöver vara sysselsatt... hela tiden!!
Är trött på mina egna tankar. Orkar inte mer.
Många säger att jag som är så stark kommer klara detta, att det blir bra, blir bättre... efter en jobbig tid.
Men hur ska man klara denna jobbiga tiden... bara för att jag är stark så kan jag väl bryta ihop ändå?? Ändå känna att det är skit... När livet tog en annan vändning...?

Idag har jag dock sett med andra ögon på den manliga befolkningen här i stan. Kanske finns nått kul, bättre o roligare där ute?
Även sett en gammal kärlek idag (som va väldigt svår-rostad!)...
Ja, jag hade ett liv innan, o jag får skaffa mig ett nytt efter.

2 kommentarer:

  1. Yo go girl......
    Och det är fan bra att bryta ihop bland, man behöver det och oftast kommer man ut starkare på andra sidan

    *kramar om*

    SvaraRadera
  2. Miss Märry:
    Ja, jag bryter ihop o klistar ihop mig... för att den bryta ihop igen...
    Får se hur mycket klister man har!

    Bunny:
    (råkade radera din kommentar istället för att publicera!! :-o)
    Tack.
    Bara jobbigt att vi inte kunde vandrat på samma väg... Då hade vi kanske kommit fram till STOP-skylten samtidigt...
    :-(

    SvaraRadera