runt o runt o runt... livet i ett hamsterhjul!!



lördag 30 april 2011

* DUKTIG

Mitt i mitt livs kaos, så är jag rätt duktig. Fixar o donar o klarar mig själv... Iaf när det gäller att fixa o dona!
Har fixa hela (lilla) baksidan. Lyft en jäääkla massa sten (stenlagt), vet inte hur många antal men sten som täckt nästan 30 kvm!!
Fått bort dem, genom att skänka dem till grannarna (både till höger o vänster!), även gett bort en massa sand... Byggt ett odlingsland.
Köpt 800 liter jord o blandat hela ytan... Beställt o hämtat färdig gräsmatta... Plattat marken, rullat ut gräsmattan o vattnat!
Allt detta (utom att köra bilen till gräshämtar-stället) har jag gjort SJÄLV!!
JAG har lyft, jag har burit, jag har flyttat o byggt stentorn.
Jag, jag, jag!
Blir jäkligt snyggt o sommaren blir förhoppningsvis lite skönare.

Försöker pigga upp mig själv, för idag är nämligen en jävligt pissig dag!
Förutom en ny syn-vinkel på framtiden (känns ej så positiv) så är idag en väldigt speciell dag!
Idag, Valborg, för 7 år sen hände nått hemskt. Nått så otroligt onödigt o ofattbart!
Min härlige vän Idah (Isatou) dog!
Saknar henne o tänker ofta på hur det hade varit om hon varit här med mig idag!!

Kram min goda vän!
Saknar dig o hoppas du har det bra där du är...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar