runt o runt o runt... livet i ett hamsterhjul!!



onsdag 19 oktober 2011

* DYR, BILLIG SHOPPING!

Idag åkte jag till Meckat... Har inte varit där på över 4 år. O vet inte riktigt vad jag tycker.
Mycket va inte särskilt billigt, tycker inte 139 kr för ett par barn-byxer är nått att hurra över. Det kan man hitta på HM, Lindex osv oxå. O det är inte lika långt att åka om man behöver byta.
Men visst, jag hittade mycket både bra o billigt o jag fyllde nästan korgen full med leksaker, men vet ändå inte. Känns som man får ha koll på vad det kostar annars/på annat ställe för att kunna göra bra fynd.
Men som sagt, hittade mycket bra o är väldigt nöjd med mina köp, o är nästan klar med alla julklapparna.
Men kommer jag åka dit igen? För det blir ändå rätt dyrt när man ska bunkra upp så pass mycket på en gång!
Hehe, när har jag råd till det igen? :-D

(menade alltså Ullared om nu nån missat det ;-))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar